SELAMAT DATANG KE DUNIA HIASAN KEK DAN CUPCAKE...KAMI SENTIASA MENGALU-ALUKAN TEMPAHAN DAN SOKONGAN DARI ANDA.... KEK KAMI SESUAI UNTUK SEMUA MAJLIS, BUAT BAKAL MEMPELAI,SERIKAN MAJLIS PEKAHWINAN ANDA DGN PELBAGAI PILIHAN PAKEJ 'WEDDING CAKE' YANG KAMI SEDIAKAN UNTUK ANDA.. GEMILANGKAN APA JUA ACARA ANDA DENGAN MENEMPAH KEK DARI KAMI.. RASAI KEENAKKANYA DAN HAYATI KEUNIKANNYA....

Monday, December 10

kelas..

Disebabkan agak ramai yang bertanya pasal class kek dan dekorasinya,makanya rasa terpanggil untuk kembali berkongsi idea 'baking' bersama2 anda..
Kenapa class di KULIM HOMEMADE CAKES menjadi pilihan anda?
Sesungguhnya ilmu itu seluas lautan..selaku "cakes decorater",saya ingin manfaatkan anugerah yang Allah pinjamkan utk saya..berdasarkan kepada banyak pengalaman class yang saya handle kini saya rasa lebih berkeyakinan untuk membuka kelas baking secara serius selain dari mengambil tempahan,semoga Allah merealisasikan impian saya untuk memanfaatkan anda semua yang berminat untuk menerokai dunia kek & dekorasinya
Jika diizinkan Allah,saya akan keluarkan jadual dan modul kelas sedikit masa lagi

Layan antara wajah2 para peserta yang mengikuti kelas saya...bahagianya mereka :) Ada gambar yang x sempat nak di muat turun kat sini..hihi
anyway..semoga ilmu manfaat buat sume,


Kak Tun  (kiri berbaju biru)..tokey MUDAHMART antara yg sering menjemput saya untuk mengajar di tempat beliau,sekaligus memberikan saya pengalaman yg indah..thanks a lot k tun
 

No comments: